nat4b
nat4b
24 серпня 2023, 10:50

Облили речовиною, схожою на технічне мастило, та намагалися підпалити: невідомі пошкодили скульптуру «Впевнена» на Львівщині

Облили речовиною, схожою на технічне мастило, та намагалися підпалити: невідомі пошкодили скульптуру «Впевнена» на Львівщині
Львів, місто, відоме своєю багатою культурною спадщиною та мистецькою жвавістю, нещодавно стало свідком жахливого інциденту, який шокував його мешканців і шанувальників мистецтва. Невідомі пошкодили жіночу скульптуру «Впевнена». Цей акт вандалізму служить яскравим нагадуванням про крихкість публічного мистецтва та необхідність його захист.

Декілька днів тому, 22 серпня 2023 року у Стрийському парку на Львівщині було пошкоджено жіночу скульптуру «Впевнена». Невідомі облили її речовиною, схожою на технічне мастило й намагалися підпалити. Проте їм вчасно завадили це зробити.

Робота Василя Корчового «Впевнена», яку тимчасово встановлено в Стрийському парку як частину Скульптурного маршруту, що складається із восьми сучасних скульптур колекції Канівського мистецького об’єднання «Червоне Чорне». 

Виставка відкрита у межах щорічного «Львівського тижня скульптури», викликала достатньо жваві обговорення в соцмережах, медіа та безпосередньо серед відвідувачів парку.
Акт вандалізму — це спосіб очорнити мешканців міста та продемонструвати неприйняття сучасного мистецтва в публічному просторі. 

Наразі триває слідство, правоохоронні органи перевіряють камери відеоспостереження, щоб встановити винних у цих протиправних діях.

Публічне мистецтво займає унікальне місце в ідентичності міста. Воно служить джерелом натхнення, відображенням спільних цінностей і свідченням креативності та культурної глибини спільноти. Акт вандалізму глибоко вразив львів’ян. Інцидент викликав обурення серед тих, хто захоплюється сучасним мистецтвом.

Джерело: city-adm.lviv.ua

62
1516
Коментарі
62
KateLove24 серпня 2023, 11:13
Дикуни. Будь-які пам,ятки нищать виключно мавпи, до людей таким антропоморфам далеко.
Lemmy24 серпня 2023, 12:15
Сомнительное искусство, скажем так...Да что уж говорить - дегенеративное.
natalyaryzko7 жовтня 2023, 11:49, Відповідь alogran:
И Никита Хрущев на выставке авангардистов на Маннеже в 1962 году
Metalicon27 серпня 2023, 17:39
Сомнительное искусство, скажем так...Да что уж говорить - дегенеративное.
Декілька мільонів людей по цілому світу можуть сказати те саме про творчість людини, ім"я якої Ви взяли собі за нік. Те саме скажете, якщо мурали з його обличчям почнуть обливати мастилом по цілому світу?   пс. сам я є багаторічним палким фанатом Motorhead, отже знаю про кого мова)
Azov2424 серпня 2023, 13:20
А деколи мавпи виставляють себе великими мистецтвознавцями а потім виявляється що «КОРОЛЬ ГОЛИЙ». Нікому не приходить на думку що не кожному таке мистецтво до душі вже не кажучи що в парку гуляють маленькі діти   І як таке мистецтво вплине на не сформовану психіку  маленьких цінитилів прекрасного, адже тільки діти безапеляційно заявляють що  - Король  Голий.
Azov2424 серпня 2023, 14:38
Тоді запитання: «що відображає відрізана ціла коровʼяча голова з мухами всередині скляного Куба яка виставлялась декілька років тому в Мистецькому Арсеналі в Києві?» Ось куди би діток на виставку заводити :- немає у вас такого бажання ?
KateLove24 серпня 2023, 15:38, Відповідь Azov24:
Тоді запитання: «що відображає відрізана ціла коровʼяча голова з мухами всередині скляного Куба яка виставлялась декілька років тому в Мистецькому Арсеналі в Києві?» Ось куди би діток на виставку заводити :- немає у вас такого бажання ?
Коли б я хтіла вам відповісти, то й відповіла би. Але бесіда з людиною, яка одразу переходить на особистість, мені не цікава.
Otaman_Li_Lin4 грудня 2023, 18:57, Відповідь KateLove:
Не лицемірте: Вас ніхто не ображав, а задали цілком адекватне й справедливе питання. На яке відповіді у Вас (очіквано!..) не знайшлося. Але Вам навіть не стало мужности це визнати - і Ви... вирішили наговорити на опонента.
AKE7524 серпня 2023, 15:36
Львів "випробовують" такими "шедеврами": то пам'ятник Моцарту, то тепер ось "це"...
Metalicon27 серпня 2023, 17:51
Львів "випробовують" такими "шедеврами": то пам'ятник Моцарту, то тепер ось "це"...
який сенс таких "випробовувань" на Вашу думку?
AKE7527 серпня 2023, 22:10, Відповідь Metalicon:
Випробовування терпіння. Будь-хто собі тепер може виставити в публічному просторі свої "бздури"?
KateLove24 серпня 2023, 15:39
А загалом, цікавим є факт резонансу щодо творів автора. Упевнені гніваються на власний портрет, а тлустість жінки тут є виключно приводом..
Azov2424 серпня 2023, 16:50
З повагою відношусь і до повних і до худих,до впевнених і не дуже .справа не в пишних формах ,в середні віки худоба  взагалі вважалась вадою .На мою думку не потрібно карикатуру виставляти як мистецтво ..
Metalicon27 серпня 2023, 17:54, Відповідь Azov24:
З повагою відношусь і до повних і до худих,до впевнених і не дуже .справа не в пишних формах ,в середні віки худоба  взагалі вважалась вадою .На мою думку не потрібно карикатуру виставляти як мистецтво ..
мабуть засмучу, але карикатура таки є визнаним у цілому світі видом мистецтва :)
Client86967427 серпня 2023, 19:56, Відповідь Metalicon:
мабуть засмучу, але карикатура таки є визнаним у цілому світі видом мистецтва :)
мене не засмучуть поціновувачІ  КУКРИНІКСІВ .мене  засмучують ті хто не вміє  проаналізувати написане. і взагалі карикатура як мистецтво завжди персоніфікована .
Bobikus24 серпня 2023, 15:55
Це мала бути дуже шумна і скандальна скульптура, а тому мала стати відомою. Але більшості львівʼян то було, вибачте, до дупи (у місті і без того як гриби після дощу ставлять щороку десятки памʼятників і таким точно не здивуєш). Тому треба було щось робити, щоб про нову скульптуру нарешті заговорили. Каністри якоїсь жижі виявилося достатньо, вона тепер у всіх новинах. Що також цікаво, змити це мастило з бронзи теж було зовсім нескладно, впорались за 5 хв. Але зробили це лише наступної доби, після того як місце "події" відвідали всі журналісти і блогери. Цікаво, що жоден не спитав, чому скульптуру не миють :)
Garpun8824 серпня 2023, 22:55
Bobikus Видно що ви живете на другому кінці світу за 5 хв. змитого мастила з бронзи, якби ви там були або поцікавились скульптурами то знали б що ця та інші скульптури зроблені з каменю.
Bobikus25 серпня 2023, 11:39, Відповідь Garpun88:
Bobikus Видно що ви живете на другому кінці світу за 5 хв. змитого мастила з бронзи, якби ви там були або поцікавились скульптурами то знали б що ця та інші скульптури зроблені з каменю.
Вона з каменю? Так тим паче! Мийка високого тиску із знежирюючим засобом. Це навіть не 5 а 2-3 хвилини :)
Bobcet24 серпня 2023, 16:09
А жижі незалишилось? Домастилиб і не доведеця мити. А скульптуру можна преймінувати  на "впевнена чорна"
Hetzer24 серпня 2023, 21:47
Пам'ятник єкатєрінє в Одесі прибрали , чому у Львові залишили невідомо)
Otaman_Li_Lin4 грудня 2023, 19:00
Га-га-га!)) Перефразовуючи відомий вислів - "Не в око, а в пику! причім суцільною площею"!!!
Californian24 серпня 2023, 22:05
Скульптура огидна. Безвідносно до таланту чи безталання автора. І безвідносно до статі моделі. Так само був би огидний впевнений чоловік із обвислими целюлітними телесами, увічнений в бронзі, чи в дереві, не важливо. І якщо б автором був би хтось інший, а не Корчовий. Мистецтво мало б викликати хороші та світлі емоції. А цей твір викликає несприйняття і протест. Про огиду сказала найперше. Чомусь мені здається, що впевнені люди подібної комплекції за споглядання цього твору десь так само мають блювотний рефлекс , а як ні, то принаймні бажання смачно сплюнути. Та автор таки добився свого. Так чи інакше, про нього всі говорять.
KateLove25 серпня 2023, 20:41
Скульптура огидна. Безвідносно до таланту чи безталання автора. І безвідносно до статі моделі. Так само був би огидний впевнений чоловік із обвислими целюлітними телесами, увічнений в бронзі, чи в дереві, не важливо. І якщо б автором був би хтось інший, а не Корчовий. Мистецтво мало б викликати хороші та світлі емоції. А цей твір викликає несприйняття і протест. Про огиду сказала найперше. Чомусь мені здається, що впевнені люди подібної комплекції за споглядання цього твору десь так само мають блювотний рефлекс , а як ні, то принаймні бажання смачно сплюнути. Та автор таки добився свого. Так чи інакше, про нього всі говорять.
Мистецтво нічого не повинно, бо існує світло і темрява. На мою думку, це мистецтво. І не тому, що викликало світлі емоції. А тому, що влучно, експресивно, безапеляційно передає одну з відразливіших рис - впевненість у власній правоті. І митець досконало вибрав художню форму для цього.  Я вбачаю в цьому творі бездоганно донесену ідею і красу. І це, беззаперечно, виклик суспільству.
Californian25 серпня 2023, 20:53, Відповідь KateLove:
Поважаю вашу думку і ваш смак. Автор скульптури має бути дуже гордим зі свого творіння: стільки абсолютно різних думок і рефлексій з приводу його творіння … Проте мені скульптура не подобається. І на моє скромне переконання, їй не місце в Стрийському парку, надто багатьом вона гвалтує зір і мозок. Нехай виставлять десь в закритій галереї сучасного мистецтва.
KateLove26 серпня 2023, 10:02, Відповідь Californian:
Поважаю вашу думку і ваш смак. Автор скульптури має бути дуже гордим зі свого творіння: стільки абсолютно різних думок і рефлексій з приводу його творіння … Проте мені скульптура не подобається. І на моє скромне переконання, їй не місце в Стрийському парку, надто багатьом вона гвалтує зір і мозок. Нехай виставлять десь в закритій галереї сучасного мистецтва.
Це ж зовсім інше питання, де має стояти скульптура. Погоджуся, що, для витворів, які висвітлюють тілесний низ, може бути відведене окреме місце. Але це вже питання до громади Львова: зробіть петицію, відведіть місце тощо.
Azov2425 серпня 2023, 22:29, Відповідь KateLove:
Мистецтво нічого не повинно, бо існує світло і темрява. На мою думку, це мистецтво. І не тому, що викликало світлі емоції. А тому, що влучно, експресивно, безапеляційно передає одну з відразливіших рис - впевненість у власній правоті. І митець досконало вибрав художню форму для цього.  Я вбачаю в цьому творі бездоганно донесену ідею і красу. І це, беззаперечно, виклик суспільству.
Брєд сивоії кобили. Замовте собі копію цього,  прости господи, витвору мистецтва та й поставте у своєму вишневому садочку і милуйтеся на здоровʼя, а в Стрийському парку йому не місце .Це наш парк а не КУНСТКАМЕРА .
Metalicon27 серпня 2023, 17:46, Відповідь Azov24:
Брєд сивоії кобили. Замовте собі копію цього,  прости господи, витвору мистецтва та й поставте у своєму вишневому садочку і милуйтеся на здоровʼя, а в Стрийському парку йому не місце .Це наш парк а не КУНСТКАМЕРА .
так, це наш парк. як і всі решта в місті. пропоную забрати до себе "у садочок" ширвжиткові гіпсові скульптури т.зв. матері божої. так, заради справедливості.
Client86967427 серпня 2023, 20:11, Відповідь Metalicon:
так, це наш парк. як і всі решта в місті. пропоную забрати до себе "у садочок" ширвжиткові гіпсові скульптури т.зв. матері божої. так, заради справедливості.
ти ж не чітатєль а пісатєль  виявляється , з аналітикою таки проблема.Що таке кунсткамера мабуть і не чув. Хай поможе СВ ЮР та  ПРЕЧИСТА  МАТИ   й інтернет в придачу.
Metalicon27 серпня 2023, 20:15, Відповідь Client869674:
ти ж не чітатєль а пісатєль  виявляється , з аналітикою таки проблема.Що таке кунсткамера мабуть і не чув. Хай поможе СВ ЮР та  ПРЕЧИСТА  МАТИ   й інтернет в придачу.
Не зрозумілий набір слів.
Client86967427 серпня 2023, 20:24, Відповідь Metalicon:
Не зрозумілий набір слів.
вчи українську , а ні то за русссскім кораблем,чемодан -вокзал-росссссія.
Client86967427 серпня 2023, 21:11, Відповідь Metalicon:
мало що невіглас, то ще й хамло. в бан.
ого.ти мене в бан?ти що на правду ображаєшся ,на правду ображатися не можна якою би вона гіркою не була. ти тут половину вірян зневагою до МАТКИБОСКИ зворохобив дивись щоб тобі в бан не прилетіло.
вольный стрелок24 серпня 2023, 23:53
А це має відношення до культури? Що зробила людина то культура? Тоді путін теж видатний митець 21 сторіччя, ві багато "наробив". Хто вчився в школі, той знає що таке координатна пряма. Так направо від "0" до нескінченності КУЛЬТУРА, а наліво також до нескінченності  то теж культура? Кого ця скульптура надихає? Кому подарує крила? Чи зробила вона наш світ кращим? Чи поети напишуть прекрасні вірши дивлячись на неї? Або композитор почує свою нову "Місячну сонату"? Може такі витвори "мистецтва" і не треба виставляти де непопадя, порушуючи наші права НЕБАЧИТИ це? Зробіть бункер, облаштуйте мармуром та встановіть золоті унітази, встановіть там бо це для тієї публіки (тих поціновивачів).
Следопыт 7728 серпня 2023, 16:59
А це має відношення до культури? Що зробила людина то культура? Тоді путін теж видатний митець 21 сторіччя, ві багато "наробив". Хто вчився в школі, той знає що таке координатна пряма. Так направо від "0" до нескінченності КУЛЬТУРА, а наліво також до нескінченності  то теж культура? Кого ця скульптура надихає? Кому подарує крила? Чи зробила вона наш світ кращим? Чи поети напишуть прекрасні вірши дивлячись на неї? Або композитор почує свою нову "Місячну сонату"? Може такі витвори "мистецтва" і не треба виставляти де непопадя, порушуючи наші права НЕБАЧИТИ це? Зробіть бункер, облаштуйте мармуром та встановіть золоті унітази, встановіть там бо це для тієї публіки (тих поціновивачів).
Таке ... мистецтво буде надихати тільки психічно хворих .
Californian25 серпня 2023, 07:51
Хоча, звісно, стаття не про це. А про вандалізм. Я особисто проти будь-якого  вандалізму. Він потворний, ганебний  і виходить за рамки здорового глузду та людського поняття про пристойність , елементарну культуру . Банальне графіті на пам‘ятнику архітектури, чи пюре на полотні Моне, а чи кислота та лезо ножа на картині Рембрандта- це все теж не про культуру , а про людську тупість і десь про відхилення психіки. Для самоствердження є багато інших способів і методів у здоровому та зрілому суспільстві.
Otaman_Li_Lin8 вересня 2023, 20:32
"Вандалізмом" можна називати лише те, що спрямоване проти достойного мистецтва (типу шедеврів, котрі Ви назвали - але також і слабших творів, проте виконані з орієнтацією на гідні ідеали), а не дегенеративного.
ivanov88826 серпня 2023, 00:11
Рядом поставте впевненого жирдяя з величезним писюном і питань нема.
Следопыт 7728 серпня 2023, 17:00
Рядом поставте впевненого жирдяя з величезним писюном і питань нема.
Все попереду)
Otaman_Li_Lin8 вересня 2023, 20:15
Ні! Навпаки. Стрункого, високого й вродливого атлета арійської зовнішности в кращих традиціях націонал-соцреалізму!)) Нехай попідгорає в любителів "плюралізму поглядів" у "сучасному мистецтві"!..) Ото вони заверещать!!...)))
Следопыт 7728 серпня 2023, 16:35
Такі зараз тенденції у світі ..продвигать тепер і нам ...ось таке дегенаративне мистецтво . І митці ваяють під замовлення усяку гидоту.
Следопыт 7710 вересня 2023, 21:14, Відповідь Otaman_Li_Lin:
Таких продажні шкури й "мистцями" називати сором!()
Ваша правда !
Следопыт 7728 серпня 2023, 18:06
<Публічне мистецтво займає унікальне місце в ідентичності міста. Воно служить джерелом натхнення, відображенням спільних цінностей і свідченням креативності та культурної глибини спільноти....>  А ну ж скажіть - яким джерелом натхнення і соціальних цінностей і глибини спільноти - є оця гола баба ???
Otaman_Li_Lin8 вересня 2023, 19:52
Ха-ха, - я Вам кажу, яких "цінностей"!)) "Нещасні", "всіма переслідувані", "всіма скривджені", "всіма пригноблені" та "звідусюди гнані" феміністки, котрі розуміють "силу" (="сильна жінка") як паразита, котрий плювати хотів на суспільство, його норми, звичаї, потреби, традиції, та інтереси - живе виключно у своє задоволення, - але при цьому вічно скиглить про "скляну стелю", "липку підлогу" й "антиФемітизм", вічно вимагає переслідування та покарання "винних", - котрими в НЕЇ потенційно є всі оточуючі. Нічого не нагадує?)) Вони - тобто прихильники сучасних "загальнолюдських цінностей" (котрі якраз не є "загальнолюдськими, бо насправді стосуються лише різних "меншин", в тім числі "нещасного" жіноцтва, - котре в нас чисельно чоловіків узагалі-то навіть переважає, будучи якраз "більшиною")).) повність сплагіювали, передерли риторику-методичку (про "нещасних", "переслідуваних", "дискримінованих"...) самі знаєте в кого - і думають, що навколо всі дурні та не бачать цього!))
Metalicon29 вересня 2023, 21:24, Відповідь Otaman_Li_Lin:
Ха-ха, - я Вам кажу, яких "цінностей"!)) "Нещасні", "всіма переслідувані", "всіма скривджені", "всіма пригноблені" та "звідусюди гнані" феміністки, котрі розуміють "силу" (="сильна жінка") як паразита, котрий плювати хотів на суспільство, його норми, звичаї, потреби, традиції, та інтереси - живе виключно у своє задоволення, - але при цьому вічно скиглить про "скляну стелю", "липку підлогу" й "антиФемітизм", вічно вимагає переслідування та покарання "винних", - котрими в НЕЇ потенційно є всі оточуючі. Нічого не нагадує?)) Вони - тобто прихильники сучасних "загальнолюдських цінностей" (котрі якраз не є "загальнолюдськими, бо насправді стосуються лише різних "меншин", в тім числі "нещасного" жіноцтва, - котре в нас чисельно чоловіків узагалі-то навіть переважає, будучи якраз "більшиною")).) повність сплагіювали, передерли риторику-методичку (про "нещасних", "переслідуваних", "дискримінованих"...) самі знаєте в кого - і думають, що навколо всі дурні та не бачать цього!))
ну і каша в голові :)))
Otaman_Li_Lin7 жовтня 2023, 01:24, Відповідь Metalicon:
Ви вже не вперше кидаєтеся подібним ярликом у цій дискусії. ...З чого випливає, що заперечень по суті Ви не маєте.))
Otaman_Li_Lin8 вересня 2023, 19:42
Тут декотрі котрі пишуть про "вандалізм". Мовляв він "неприйнятний" в "цивілізованому суспільстві"... НІ, ПАНОВЕ!!! Насправді неприйнятним в цивілізованому суспільстві є НЕпротистояння свинству! Якщо в суспільстві хтось вирішив, що "законність" служитиме захистом для хамів і моральних виродків - значить йому повинні вправити мізки, причім у першу чергу якраз державні органи! А якщо вони цього не роблять - обов'язаний зробити народ, котрий є релаьною владою - а отде не може буть судимий за свої дії! Судимим модуть буть лише державні органи за бездіяльність - тому що це крадіжка платників податків (нас, тобто), які платять їм за захист не лише від бандитів, а й від лицемірів і мерзотників (ну це на випадок, якщо кому із законників захочеться поговорити, хто кому чого винен). А взагалі-то перші ніж звинувачувати суспільство, слід би було ТОЧНО встановити, що це НЕ є піар-акція. Аби був привід здійняти вереск про "нещасний, гноблених, переслідуваних та звідусюди гнаних" так званих "сильних жінок", "бодіпозитивщиць", та всякого роду "меншин". І "нагнути" суспільство під цим приводом, оголосивши його винними в голокості... ой, пробачте - "вандалізмі", "переслідуванні меншин", "неповазі до жінок", "(нео)нацизмі"... ой, пробачте: виявляється, ми таки поверулися до витоків!
goofybroflovsky27 вересня 2023, 02:45
)))... понос якийсь словесний...розслабся чувачьок...випий водички чи як
Otaman_Li_Lin7 жовтня 2023, 01:27
Ви б уточнювали, ДО КОГО Ви цим звертаєтеся. Чи Ви ще не визначилися?))
goofybroflovsky7 жовтня 2023, 02:28, Відповідь Otaman_Li_Lin:
Та так , мабуть тре бути крєпким генієм шоб здогадатися... та і  якось не особо хочеться і звертатися...
Otaman_Li_Lin4 грудня 2023, 19:04, Відповідь goofybroflovsky:
Так тоді перш ніж звертатися, визначтеся з реальним Вашим бажанням: і як його немає, то й не починайте!)
goofybroflovsky4 грудня 2023, 19:30, Відповідь Otaman_Li_Lin:
I не розказуй шо, як і кому робити бо це як мінімум смішно звучить..ну і тупо
Щоб брати участь у обговоренні, будь ласка, авторизуйтесь.
ПошукЗакрити